Діагностика та ремонт ходової частини

Послуга
Послуга
Записатися онлайн
ЦІНИ
Діагностика
Діагностика ходової частини - легковий/кросовер
200
Діагностика ходової частини - позашляховик/бус/преміум
500
Комп'ютерна діагностика
від 400
Ходова частина
ТО комплекс - легковий/кросовер: заміна олії, масляного фільтра, фільтра повітряного та салону + діагностика автомобіля
650
ТО комплекс - позашляховик/преміум/бус: заміна олії, масляного фільтра, фільтра повітряного та салону + діагностика автомобіля
750
Заміна олії ДВС
300
Заміна повітряного фільтра
120
Заміна фільтра салону / в педальному вузлі
120
Заміна паливного фільтра бензин / дизель
180/від 300
Зняття/установка захисту ДВЗ
120
Заміна паливного фільтра в баку
від 750
Заміна олії АКПП повна (без заміни фільтра)
800
Заміна олії АКПП повна (із заміною фільтра)
1200
Заміна олії АКПП без фільтра/з фільтром)
650/950
Заміна олії в МКПП
400
Головна сторінка

Наші ціни нижчі за конкурентів бо ми маємо власний магазин запчастин

повний прайс
4.5
На основі 306 відгуків
powered by Google
Зоя Н
10:48 18 Mar 25
Робила заміну пічки. Дякую майстрам і менеджерам.
Alexander Shustriy
15:13 12 Mar 25
Адекватне сто, електрик розложив всю інфу по суті.Дякую
Юрий Грамма
13:55 12 Mar 25
Час від часу обслуговуюсь на даному СТО. Все задовольняє, при наявності питань хлопці завжди намагаються допомогти. Буду співпрацювати і надалі.
Illia Mielientiev
04:43 07 Mar 25
Дуже гарне СТОКомпетентні працівники які надають гарний сервіс за справедливу ціну
Serhii Khlivniuk
11:38 01 Mar 25
Дуже дякую за сервіс! Зробили все якісно, швидко, виявили додаткові проблеми і замінили усе необхідне. Рекомендую! Буду звертатися ще!
Nikita Kostyuk
12:10 22 Feb 25
Порекомендували мені це СТО двоє знайомих.Попередньо написав, записався на найбличий час, все показали пояснили.У вказані строки виконали роботу по ремонту генератора, заміні натяжувача ременю генератора.
SERGII Chukhrai
07:01 22 Jan 25
СТО - просто Супер!Хлопці швидко знаходять причину та якісно ремонтують. Я їхній постійний клієнт. У мене Mitsiubishi L200 (не по їхньому профілю), АЛЕ: вони знайшли проблему заводського браку двигуна, відремонтували його і зробили, як новий. Навіть на інших СТО "ліцензійних" - розводили руками і не могли знайти причину. Тепер моє авто живе і працює на повну.Хлопці - МОЛОДЦІ! Гарні майстри своєї справи!Всім рекомендую!
Bogdan Khomenko
10:25 21 Jan 25
Обслуговувався на даному СТО декілька разів і з впевненістю можу сказати що буду й надалі приїжджати та рекомендувати )Записатись виходило навіть сьогодні-на сьогодні, за це окреме дякую )Дуже зручно що під боком склад і розборка, тому запчастини оперативно підшукуються і підвозяться і не потрібно чекати декілька днів.
Обслуговуюсь на даній СТО кілька років поспіль. Завжди знайдуть час ,,прийому,, навіть сьогодні-на-сьогодні.Швидко - знаходять причину, запчастини і виконають ремонт. Ремонтуючи/міняючи одне завжди попереджають та демонструють про наступні ремонтні дії до яких я маю бути готова ( маю 20-річну машину) та зорієнтують на вартість робіт і запчастин - що мені дуже подобається. Адже я можу поступово/завчасно замовляти у них же запчастини - полегшення для мого гаманця, та планувати дні для ремонту.Рекомендую, особливо жінкам - вважаю, тут Вас ,,розводити,, не будуть.
Обслуговую на даному СТО свій VW TIGUAN вже вдруге.В перший раз міняв масло двигуна та фільтрів. Все було зроблено швидко та якісно, без зауважень, навіть встановили бірку-контролю з датою та маркою залитого масла. Залишки масла віддали мені на долив. Всі матеріали були в наявності на СТО - мені не прийшлося витрачати час на їх пошук.В другий раз - міняв масло та фільтр АКПП. Цього разу чуток зекономив - надав свій фільтр та прокладку піддону. Не відмовили, зробили роботу як завжди швидко та якісно. Також, перед заїздом на СТО розповів майстру що є проблема з омивачем заднього скла (не тече) та що зникає швидко омиваюча рідина. Дякую за роботу професійних майстрів, причину протікання швидко виявили - лопнула трубка омивача за торпедою та все тікло в салон. Прийшлося залишити авто на день - майстри розібрали торпеду з пічкою , зробили зʼєднання трубки рем комплектом , все полагодили та професійно все зібрали зворотньо на місце - як все і було до розборки. Навіть встигли зробити це все за день, як і домовлялися! Поки зауважень не має, все працює, я задоволений)))
js_loader

Діагностика та ремонт підвіски у Києві

Діагностика та ремонт ходової частини є навантаженим елементом автомобіля, і вимагає регулярного обслуговування. Ремонт підвіски будь-якого авто починається з діагностики основних елементів. Об’єктивно визначити стан ходової частини може лише досвідчений автомеханік. Висококваліфікованими фахівцями укомплектовано штат автосервісу – VAG 71. У цьому сервісі діагностика підвіски відбувається з використанням спеціального обладнання.Для чого потрібна діагностика ходової частини автомобіля У ході діагностичних заходів перевіряється стан наступних елементів:
  • Амортизаторів;
  • Сайлентблоки;
  • Пильовиків;
  • Наконечників тяг кермового управління;
  • Важелів;
  • Опорні пружин;
  • Болтові з’єднання.
Технічне обслуговування та поточний ремонт ходової частини можна провести максимально якісно лише у тому випадку, якщо ремонтні роботи відбуваються з використанням оригінальних деталей. Особливо важливо проводити діагностику тоді, коли автовласник набуває вживаного автомобіля.Найпильніша увага під час діагностики приділяється амортизаторним стійкам та важелям. Діагностика передньої підвіски завжди починається з підкапотного простору, і автомеханіками сервісу VAG 71 насамперед оглядаються місця кріплення передніх стійок до кузова. Верхні опори стійок правильно продіагностувати можна лише тоді, коли підвіска перебуває під навантаженням. Так само діагностуються і верхні опори задніх амортизаторних стійок.Не вивішуючи машину на підйомнику, також можна продіагностувати стан рульових тяг, хитаючи переднє колесо в різних напрямках. Після діагностики кермових тяг, як правило, оцінюється стан ступичних підшипників та кульових опор. Також під час діагностики елементів передньої підвіски оцінюється стан і кермової рейки. Після цього проводиться оцінка стану сайлентблоків важелів та елементів стабілізатора поперечної стійкості.Діагностика задньої підвіски легкових автомобілів виконується набагато швидше ніж оцінка стану деталей передньої підвіски. Насамперед перевіряється стан підшипників задніх маточок, і для цього потрібно або вивісити автомобіль на підйомнику, або піддомкратити задні колеса. У ході діагностики визначається люфт та вібрація підшипників. Після оцінки стану підшипників оцінюється знос амортизаторних стійок і сайлентблоків реактивних тяг. Також ретельно оглядається задня балка.

Які симптоми вказують на несправність підвіски авто?

Ремонт ходової системи автомобіля необхідний у тому випадку, якщо мають місце такі симптоми:
  • Машина почала гірше керуватися;
  • Маневрування на авто помітно ускладнилося;
  • При їзді бездоріжжям з’явилися сторонні звуки, які виходять з підвіски;
  • Ходова частина почала гірше відпрацьовувати нерівності дороги.
  • Амортизатори стали гірше працювати.
  • На СТО — VAG 71 діагностика та ремонт ходової проводяться недорого та в максимально стислий термін. Насамперед автомобіль оглядається, потім вивішується на підйомнику, після чого автомеханік робить діагностику всіх деталей та агрегатів підвіски.
  • Після оцінки стану ходової частини проводиться демонтаж зношених елементів, які реставруються, або замінюються новими елементами. За допомогою діагностики можна виявити навіть приховані несправності підвіски та своєчасно їх усунути.

Капітальний ремонт ходової частини автомобіля

Капітальний ремонт ходової частини може супроводжуватися заміною наступних елементів:
  • Пружинних опор;
  • Кульових;
  • Важелів;
  • Сайлентблоки;
  • Амортизаторів;
  • Втулок;
  • Відбійників;
  • Ступових підшипників;
  • Наконечників тяг кермової трапеції;
  • Стабілізатора поперечної стійкості;
  • Реактивних тяг.
Вартість капітального ремонту підвіски безпосередньо залежить від стану ходової частини та кількості запасних частин, які використовувалися в ході ремонту. Важливо враховувати, що ремонт ходової частини автомобіля у Києві буде вигідним та швидким лише в тому випадку, якщо ремонтні роботи будуть проводитися силами автосервісу – Ваг 71.

Термін міжремонтної експлуатації підвіски

Ремонт передньої та задньої ходової частини краще проводити заздалегідь, і не чекати появи явних симптомів неправильної роботи підвіски. Ціна профілактичного обслуговування набагато нижча за капітальний ремонт ходовки. Діагностику підвіски бажано проводити 1-2 рази на рік, і найкраще це робити перед настанням холодів та після зимової експлуатації авто. Недорого обслужити підвіску можна на СТО – VAG 71. Автосервіс надає широкий спектр послуг. В арсеналі сервісу є потужна матеріальна база, що дозволяє проводити якісний та недорогий ремонт ходової частини будь-якої складності.Повний ремонт підвіски необхідно проводити кожні 100 000 км пробігу. Під час ремонту потрібно використовувати заводські запчастини, оскільки деталі низької якості мають малий експлуатаційний ресурс та їх використовувати небезпечно. Повний ремонт проводиться лише після ретельної діагностики всіх елементів ходової частини. На сайті компанії VAG 71 є докладний прайс-лист на ремонт ходової, і ця опція дозволяє автовласнику заздалегідь розрахувати приблизну вартість ремонту. Автосервіс здійснює обслуговування як автомобілів вітчизняного виробництва, так і іномарок. Залишити заявку (записатися) на ремонт підвіски можна, скориставшись контактною інформацією, яка розташована на головній сторінці сайту СТО – VAG 71.Якісна діагностика та ремонт ходової для всіх марок авто:
  • Мерседес: 124, 350, w204;
  • Пежо: 308, 206, 307, 407, 406, 408, 107, 806, 207, 807, 4007, 4008, 3008, Partner;
  • Ауді: 100, 80, Q7, Q5, A5, B4, A4, A6, A8, A3;
  • БМВ: X3, X5, X6, 5-серии, 3-серии;
  • Хюндай: Santa-Fe, Sonata, Accent, ix35, i40, Elantra, Tucson, Creta, Matrix, Solaris, Terracan, Getz;
  • Вольво: s40, s60, s80, 850, d4, xc70, xc60;
  • Тойота: Auris, Vitz, Fielder, Hilux, Carina, Sprinter, Camry, Corolla, RAV4, Land-Cruiser, Vista, Caldina;
  • Хонда: Fit, Pilot, CR-V, Civic;
  • Ніссан: X-Trail, Almera, Qashqai, Juke, Tiida, Pathfinder, Primera, Patrol, Cube, Micra, Note, Teana, Murano, AD, March, Navara, Sunny, Terrano, Cefiro;
  • Опель: Astra, Omega, Antara, Vectra, Corsa, Zafira, Kadett, Meriva, Frontera, Insignia, Mokka, Tigra;
  • Мазда: 2, 3, 5, 6, cx-5, cx-7, cx-9, Demio, Premacy, Tribute, 323, 626;
  • Форд: Focus 1, Focus 2, Focus 3, Sierra, Mondeo, Kuga, Fiesta, Maverick, Ranger, Galaxy, Ecosport, Explorer, Escape, Escort, Fusion;
  • Рено: Megan, Logan, Laguna, Duster, Sandero, Scenic, Espace, Kangoo, Arkana, Fluence, Captur, Symbol;
  • Шкода: A5, A7, Rapid, Octavia, Superb, Fabia, Yeti;
  • КІА: Rio, Sportage, Carnival, Seltos;
  • Сузукі: Grand-Vitara, Escudo, CX4, Liana;
  • Шевроле: Aveo, Lanos, Orlando, Spark, Rezzo, Tahoe, Captiva, Cobalt, Cruze, Lacetti, Niva;
  • Фольксваген: Polo, Golf, Sharan, Tiguan, Passat, Touareg;
  • Мітсубісі: L200, Pajero, Galant, Outlander, Lancer-9, Lancer-10, ASX;
  • Додж: Caliber, Caravan, Intrepid;
  • Лексус: is-250, lx450d, lx-570, rx300, gs-300;
  • Субару: Tribeca, Impreza, Forester, Outback;
  • Фіат: Albea, Punto, Ducato;
  • Інфініті: fx-35, fx-45, g25;
  • Джип: Grand-Cherokee.
Де розмовляють усіма мовами авто
Німецька точність, японська надійність, італійська страсть — ми розуміємо кожну
Не має значення марка — має значення майстерність
Авто-енциклопедия: просто про складне

Частота обслуговування ходової частини автомобіля залежить від багатьох чинників, таких як модель автомобіля, умови експлуатації, якість доріг і стиль водіння. Рекомендується проходити технічне обслуговування ходової кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу або раз на рік

Згідно рекомендацій спеціалістів, діагностику ходової частини потрібно проводити не рідше одного разу на рік, якщо пробіг становить не менше 10-12 тіс./рік, а також при виявленні перших ознак її несправності.

Це можуть бути помітні крени на поворотах, люфт рульового управління, стукіт, збільшення гальмівного шляху, погіршення керування автомобіля, стук і шум при вивороті чи повороті руля, будь-який гул чи шелест. Ці всі моменти дуже важливі, тому що від стану ходової частини залежить безпечне керування авто.

Що таке розвал? Під розвалом варто розуміти кут між вертикальною віссю колеса і площиною його обертання. Розвал заведено називати: Негативним, якщо верхня частина колеса спрямована всередину кузова машини.

Що входить до ремонту ходової частини автомобіля? Заміна мастила та фільтрів у різних механізмах: у двигуні, коробці передач, акумуляторі, ГУР тощо. Заміна або ремонт деталей, які зносилися або пошкоджені: маточини, підшипники, сайлентблоки, гальмівні диски і колодки, ремені і ланцюги і т.д.

Чому тріщить? Навіщо доливати? Коли міняти? — знаємо, що вас цікавить
Сервіс, де ваш авто — головний герой
Головна сторінка

Поруч наш магазин запчастин — відразу ж можна придбати у VAG-115

Головна сторінка
Головна сторінка

Кімната очікування – все для вашого комфорту: кава, вода, вбиральня, телевізор, wi-fi

Головна сторінка

У приміщенні станції встановлені відеокамери, що дає гарантію виконання сервісних робіт майстром

ТУт починається шлях без «аварійок»
Натисніть на мітку — і ваші дорожні переживання залишаться позаду
Рух — це життя
Ми робимо його плавним
Архів послуг
м. Київ, вул. Територіальної оборони, 71
Запис онлайн